Webinar materiale: Accelerer din marketing automation med en Customer Data Platform

Gik du glip af webinaret? Få et indblik i, hvordan du ved hjælp af en CDP kan accelerere din
marketing automation.

Hvad kan en CDP gøre for din Marketing Automation?

Vores co-CEO og Partner, Torben Vejen, er vært på dette webinar D. 05. maj, og du vil her få indblik i, hvordan en CDP kan hjælpe dig med at accelerere din marketing automation til et nyt niveau.

Fremtidens marketing er nemlig omnichannel, tech- og datadrevet. Det stiller helt nye krav til organisationen, kompetencer og processer, og det er her brugen af en CDP og marketing automation smelter sammen.

En Customer Data Platform eller en CDP er et system der giver marketers mulighed for at indsamle, kontrollere og handle på kundedata, fra separate datakilder. Med en CDP kan du indsamle data, analysere det og anvende det til at supplere andre systemer, såsom systemer for marketing automation, sociale medier, e-mail, SMS, CRM og POS systemer.

tidligere afholdt cdp webinar

Torben Vejen har tidligere afholdt et webinar omkring Customer Data Platforms. Hvis du gerne vil have mere viden om hvor vigtig en CDP er og hvorfor du som virksomhed skal have en, så få adgang til materialet nedenfor. Du kan se frem til mange indsigter inden for alt med Customer Data Platforms.

 

CDP'en understøtter din marketing automation

I dag er 73% af forbrugerne omnichannel shoppere.

Med det sagt, så har forbrugerne i dag også store krav til personalisering og relevant indhold. Det kræver derfor de rigtige værktøjer til at skabe relevant kommunikation til ens kunder. Med de rette teknologier kan man derfor skabe målbare resultater.

Webinaret vil derfor give dig indsigter i hvad de dygtigste virksomheder gør, og du vil få tips og tricks til hvad man som virksomhed bør gøre. Vi kommer også med anbefalinger til hvordan du kan konsolidere dine data, så du kan udnytte dem bedst muligt.

gå til materiale