Webinar: Data driven Black Friday | Brug data til at planlægge, afvikle og følge op på Black Friday

Afholdes mandag d. 4. Oktober 2021 kl. 10.00-11.00

Webinar: Data Driven Black Friday - brug data til at planlægge, afvikle og følge op på Black Friday

Enhver CMO eller Ecommerce Manager står i dag overfor den udfordring at planlægningen af kampagner og kanaler er stigende kompleks. Vi skal ramme brugeren på det rette sted i kunderejsen og med relevant indhold. Samtidig bliver tracking og attribution sværere at eksekvere på. 

De udfordringer bliver top-aktuelle og intensiverede, når vi taler om Black Friday, der på samme tid giver os hovedpine og får os til at drømme sødt. Black Friday, Black Week, Black November. Det kære barn skifter og antager nye former. Mulighederne synes uendelige og mængden af beslutninger ligeså.  

Black Friday er for mange virksomheder blevet en begivenhed, man egentlig gerne var foruden, men også en kamp man ikke har råd til at udeblive fra. Fokus bliver ofte på vinde på selve Black Friday eller i løbet af Black Week.  

Indrømmet, der er virkelig mange Black Friday webinarer derude. Og her kommer endnu et. 
Vi kommer ikke til at fokusere på ”Den Ultimative Tjekliste til Black Friday”, ”Sådan vækstede vi 1000% på Black Friday” eller ”Black Friday – få de bedste tips & tricks”.  

I IMPACT Extend er vi datadrevne i alt hvad vi arbejder med, så vi vil i stedet gerne inspirere dig med, hvordan man kan anvende data i sin planlægning, afvikling og opfølgning på Black Friday. 

Vi stiller skarpt på flere af de aspekter af Black Friday, der gør det til en rentabel forretning, når vi styrer efter en længere tidshorisont. Vi giver vores bud på, hvordan du kan fokusere din dyrebare tid og prioritere initiativer, der som ringe i vandet skaber nye muligheder om 3, 6 eller 9 mdr. – eller til næste Black Friday.  

Hvad får du?

Vi kan ikke garantere, at vi ikke falder I og bygger en lille tjekliste til dig – men vi lover, at den bliver data-focused only – og vi krydrer selvfølgelig også med ideer til brug af data undervejs i Black Week, så du får konkrete styringsværktøjer til en succesfuld kampagne. 

  • Hvordan kan du aktivere sidste års salgs- og webstatistik til planlægning af Black Friday 2021? 
  • Hvordan bygger du en databaseret rekrutteringsstrategi op mod Black Friday?   
  • Hvordan kan du bruge data til at bygge stærke segmenter til dine prospecting og retargeting kampagner på Black Friday? 
  • Hvordan kan du kombinere data kilder og aktivere marketing synergier? 
  • Hvordan sikrer du rentable budstrategier på dine produktdrevne kampagner? 
  • Hvordan skaber du et real time overblik over performance, som du kan træffe beslutninger på? 
  • Hvordan følger du op på Black Friday salget og gør nye kunder til loyale A-kunder?  
  • Hvordan investerer vi i en fremtidig kundedatabase med annoncering fremfor at spilde spendkroner på at skabe et enkelt-salg med lav avance?  

DIN VÆRT

Kent Lyager Laursen, Head of Traffic
Kent Lyager Laursen, Head of Traffic

Kent har 15 års erfaring med digital marketing og e-commerce. Som Head of Traffic er Kent med til at udvikle services og produkter, der danner grundlag for måden IMPACT Extends Traffic team rådgiver vores kunder på indenfor betalt annoncering og organisk trafiksskabelse.
Kent har i IMPACT Extend rådgivet alt fra små e-commerce startups, til store retail omnichannel virksomheder og internationale B2B virskomheder i at skabe profitabel, konverterende trafik der skaber digital vækst.

TILMELD DIG HER