Webinar materiale: Kunderejsemapping-metoden | Sådan afslører du dine kunders samtaler med Google og vinder med SEO

Blev afholdt torsdag d. 16. september 2021 kl. 10.00-11.00

Webinar: Kunderejsemapping-metoden | Sådan afslører du dine kunders samtaler med Google og vinder med SEO

Hvis du skal vinde med SEO, så skal du vide, hvad din målgruppe søger efter på Google. Hvis vi i en kunderejsemodel kan mappe alle søgeintentionerne på Google fra symptomsøgninger til konverteringer, så ved vi, hvordan der skal arbejdes med indhold.

Metoden kaldes ”Kunderejsemapping” og bruges flittigt hos IMPACT Extend som en agil proces til at finde de rette indsigter.

På dette SEO webinar vil Christopher Hofman Laursen og Ane Skovsted dele deres erfaringer fra det sidste års tid, hvor de har mappet kunderejser på tværs af brancher og kategorier fra Kay Bojesen-aber til naturlegepladser. Hvilke indsigter giver metoden? Hvad er datagrundlaget? Hvordan er arbejdsprocessen? Hvilke resultater kan man opnå?

Customer journey mapping impact extend

agenda

  • Fra tunge søgeordsanalyser til agil kunderejsemapping
  • Hvordan laver man kunderejsemapping på den rigtige måde?
  • Praktiske eksempler og resultater på kunderejsemapping
  • Sådan kommer du i gang

DINE VÆRTER

christopher
Christopher Hofman Laursen, Lead SEO Consultant

Christopher Hofman Laursen har +15 års erfaring på den digitale scene og er en af Danmarks førende specialister indenfor SEO. Til dagligt er han Lead SEO Consultant hos IMPACT Extend og hjælper flere førende omnichannel- og B2B-virksomheder som Tøjeksperten, Carl Ras og MyBanker med deres SEO-strategier.

Ane Skovsted, Senior SEO Specialist

Ane har arbejdet med web og SEO i +15 år, og hun kommer fra en stilling som SEO Manager i Telmore. Nu er hun Senior SEO Consultant hos IMPACT Extend, hvor hun hjælper virksomheder med sitemigreringer, teknisk gennemgang, søgeanalyse og en masse andre opgaver.

Hent materiale her