Customer Data Platform
Webinar
Lær mere om Customer Data Platforms, der giver marketers mulighed for at tilbyde personaliserede kundeoplevelser på tværs af touchpoints.
Customer Data Platform, et af marketings vigtigste redskaber
Markedsføring handler om at kunne tilbyde en relevant og personlig tilpasset kundeoplevelse, der strækker sig over hele kunderejsen og på tværs af alle touchpoints.
En Customer Data Platform eller en CDP er et system, der giver marketers mulighed for at indsamle kontrollere og handle på kundedata fra separate datakilder. Med en CDP kan den indsamlede data analyseres og anvendes til at supplere andre systemer såsom systemer for marketing automation, sociale medier, e-mail, SMS, CRM og POS systemer.
Hvad kan du bruge en cdp til?
- En CDP kan samle data fra alle dine kanaler og kundekontaktpunkter i én platform og dermed opnå et fuldendt kundebillede.
- En CDP kan samle din information fra dit CRM, website, marketing automation platform, kundeklub data, sociale platforme, POS systemer etc. i én platform.
- En CDP kan bruge den indsamlede data til at segmentere og bygge forskellige audiences, og gå fra indsigt til operationalisering af kundedata ud i forskellige marketingkanaler.
Til webinaret onsdag d. 18. december 2019 kl. 09.30 – 10.30 vil Co-CEO og Senior Partner i IMPACT Extend, Torben Vejen, gøre dig klogere på hvad du skal bruge en CDP til. (Webinaret er afholdt, se webinar her og download materialet.
Torben vil fortælle om, hvorfor I som virksomhed skal investere i en CDP, hvilke forskellige stadier, der er op til implementeringen af en CDP i en virksomhed, og hvilke forskellige typer CDP’er der findes.
Vil du vide mere
om CDP webinaret?
Kontakt Camilla, hun kan fortælle dig meget mere