Webinar: Tre annonceringstools, der løfter din forretnings rentabilitet
Blev afholdt tirsdag d. 16. Marts 2021 kl. 14.00-15.00
HVORDAN ØGER DU RENTABILITETEN I FORRETNINGEN MED ET SKALERBART OG RENTABELT PPC-SETUP?
I dette webinar vil vores Search Marketing Consultant Peter Hougaard Agerholm, og Chief Commercial Officer Jesper Neergaard, introducere dig for 3 annonceringstools til Paid Search annoncering, der foruden værdifulde indsigter til din PPC-annoncering, også kan bidrage til en øget rentabilitet på tværs af jeres kanalmix og forretningen som helhed.
Er du PPC-specialist, vil webinaret give dig et bredere og mere holistisk perspektiv på PPC-annoncering som en rentabel kanal, og dermed bedre forudsætninger for at sælge nye idéer ind til organisationen. Sidder du som CMO, vil du opnå en større forståelse for værdien af annonceringstools supporterende effekt på det generelle forretningsniveau; top- og bundlinje, konkurrenceafdækning m.fl., og dermed hvordan det er muligt at skabe en rentabel kunderejse og kundeanskaffelsesværdi (CAC).
Gør dig klar til et webinar, der vil give dig værdifuld indsigt i hvordan det med godt forarbejde sikrer et skalerbart og rentabelt Paid-search setup uden spend-limit og med dynamisk tilpasning ud fra konkurrencesituationen, der giver jer en fordel i kampen om kunderne – og selvfølgelig hvordan det rent lavpraktisk kan eksekveres samt slutteligt hvordan den tilførte værdi synliggøres over tid.
Alt for mange i dag tænker kun ROAS, oftest isoleret ned på de enkelte marketingkanaler - uden at have en reelt beregnet profitbaseret ROAS! Fokus bør i stedet være på den faktiske rentabilitet på tværs af hele kunderejsen og forretningen.
AGENDA
- Hvordan sikrer du dig et skalerbart og rentabelt PPC-setup uden spend-limit?
- Introduktion til Profitmetrics, Priceshape og Optmyzr.
- Hvordan kan du eksekvere på dette og synliggøre dens værdi for hele forretningen?
DINE VÆRTER
Peter Hougaard Agerholm er Search Marketing Consultant, hos IMPACT Extend. Til dagligt arbejder med med kunders Google Ads konto, hvor han står for drift og udvikling, samt optimering af deres Google Ads setup.
Jesper Neergaard, Chief Commercial Officer, IMPACT Extend. Jesper har +15 års erfaring med strategisk og taktisk rådgivning indenfor Datadreven Digital Marketing.
Til dagligt arbejder Jesper blandt andet med IMERCO, Royal Copenhagen og Carl-Ras.
HENT MATERIALE HER