Webinar: Skab omsætningsvækst med B2B marketing (internationalt)

Blev afholdt tirsdag d. 15. december kl. 14.30-15.30

Skab omsætningsvækst med B2B marketing (internationalt)

Hvor meget mere omsætning kan du sikre i 2021 med 20% højere marketingbudget? Hvor meget vægtet pipeline/lukket salg, generede din seneste kampagne?

Det kan de fleste ikke svare på. Men det ansvar kan marketing sagtens påtaget sig – hvis man ved hvordan.

B2B marketing skal lykkes med mange ting: Etablere en stærk brand position, styrke partnerskaber, støtte op om salget, kommunikere jeres value proposition til jeres definerede målgruppe, produktudvikle, prisfastsætte osv. Desværre har marketingafdelingen alt for ofte et ry af en servicerende funktion (“dem der laver brochurerne”) og spiller i mindre grad en forretningskritisk rolle i at sikre I når jeres strategiske og kommercielle mål som organisation.

Hvis det gøres rigtigt, kan marketing spille en stor vækstdriver ift. at skabe mere omsætning, skabe bedre og mere indsigtsfulde relationer til jeres kunder og fungere som en eksponentiel løftestang for jeres sælgere/kommercielle kundeansvarlige.

Thomas Høgsbro-Rode (co-CEO) vil på dette webinar introducere dig til, hvordan du bygger en digital vækstmotor som gennem online marketing, indsigtsfulde relationer, empati, kundeforståelse og hardcore data science booster salget i jeres B2B organisation.

Fordelene er tydelige

  • Målbar øget omsætning
  • Gladere og mere effektive sælgere
  • Marketing etableret som en forretningskritisk funktion, der sikrer og skaber omsætning
  • Direkte kobling mellem dine daglige aktiviteter og kampagner med din organisations mål og strategi
Thomas Obelitz Høgsbo-Rode, Senior Partner & CO-CEO hos IMPACT Extend
Thomas Obelitz Høgsbo-Rode, Senior Partner & CO-CEO hos IMPACT Extend

Hent materiale her