Webinar materiale: Går I med seriøse overvejelser om at skalere jeres forretning internationalt?

Blev afholdt tirsdag d. 2. November 2021 kl. 10.00-11.00

Hvis jeres virksomhed for alvor skal vækste, kan en snak om at ekspandere jeres forretning til andre markeder end det danske nok ikke undgås.

Når det kommer til digital marketing og ekspansion til andre markeder, findes der et væld af muligheder til, hvordan du nemt og hurtigt kan skalere din forretning internationalt på store platforme som fx Google og Facebook. For at vækste og vinde markedsandele er det dog essentielt, at du har har en klar strategisk plan for, hvordan du vil tilgå det pågældende marked. Ellers kan det hurtigt ende som en “fuser”, og i værste fald blive mere end svært at “få en fod indenfor” på det givne marked!

For at give dig de bedste forudsætninger til at lykkes med at ekspandere til nye markeder, vil vores trekløver i form af Frederik Østergaard, Paid Social konsulent, Peter Hougaard Agerholm, Paid Search specialist, samt Jesper Vognstrup Neergaard, CCO i IMPACT Extend, via dette webinar introducere dig for de muligheder og udfordringer, der ligger i at annoncere på Google og Facebook. Heriblandt vil vi bl.a. give nogle helt lavpraktiske råd til, hvordan du bør tilgå arbejdet med annonceringen på de givne platforme, samt hvordan du bør planlægge dit fremadrettet arbejde med det.

Vi vil også give dig tips til hvordan du rent strategisk bør agere på netop disse platforme, således at du kan lykkedes med at internationalisere din forretning. Her giver vi bl.a generelle tips til, hvad du skal være opmærksom på, hvis du vil udvide til store markeder som fx Tyskland og Sverige, samt hvilke generelle overvejelser du bør gøre dig, inden du udvider din forretning internationalt.

AGENDA

  • Hvilke muligheder og udfordringer bør du kende til, når du skal annoncere på Google og Facebook i udlandet?
  • Hvilke generelle overvejelser bør du gøre dig inden du ønsker at penetrere et givent marked?
  • Hvordan får man fastlagt en god “go-to-market” strategi på særligt betalte annonceringsplatforme?
  • Hvordan bør du, helt lavpraktisk, udarbejde og klargøre annonceringsmaterialet?

Gå ikke glip af dette webinar, hvis du går med overvejelser om at udvide din forretning internationalt – og ikke mindst vil lykkes med det!

DINE VÆRTER

Search marketing consultant
Peter Hougaard Agerholm, Digital Marketing Consultant

Peter Hougaard Agerholm har +8 års erfaring på den digitale scene, og har sit speciale i betalt annoncering på Google. Til dagligt er han Digital Marketing Consultant hos IMPACT Extend, og hjælper flere omnichannel- og B2B-virksomheder som Tøjeksperten, Carl Ras og KOMPAN  med deres Paid Search strategier.

Frederik Østergaard, Paid Social Consultant

Frederik har arbejdet med sociale medier i +3 år – både organisk og betalt. Han sidder nu i en stilling som Paid Social Consultant hos IMPACT Extend, hvor han hjælper flere brand som MESSAGE og Hübsch på tværs af kanaler og lande.

jesper_neergaard-impact
JESPER NEERGAARD, CHIEF COMMERCIAL OFFICER

Jesper Neergaard, Chief Commercial Officer, IMPACT Extend. Jesper har +15 års erfaring med strategisk og taktisk rådgivning indenfor Datadreven Digital Marketing.
Til dagligt arbejder Jesper blandt andet med IMERCO, Royal Copenhagen og Carl-Ras.

Hent materiale her