Omnichannel Webinar

Lær at tracke online til offline konverteringer fra nogle af de bedste i branchen

Omnichannel tracking

På dette webinar vil du få indsigter i de udfordringer virksomheder står foran i dag i et omnichannel perspektiv fra to eksperter.

Vores co-CEO & Partner Thomas Høgsbro-Rode får besøg af Tanja Winterberg fra Google, som til hverdag arbejder med Google’s omnichannel measurement. Webinaret vil derfor foregå på engelsk.

Omnichannel i praksis

thomas-obelitz-høgsbro-rode-impact-machine-learning

Om vores eksterne taler Tanja:

Tanja er ansvarlig for Google’s omnichannel marketing initiativer i Danmark, hvor hendes største fokus er på Google’s brede omnichannel measurement og ad løsninger.
Hun arbejder primært med store retail virksomheder i Danmark, men har også dybdegående forståelse for de omnichannel udfordringer som opstår for mindre retailers. Tanja har erfaring fra flere forskellige brancher, som eksempelvis telekommunikation og bilbranchen. Tanja har 10 års erfaring inden for søge – og digital marketing på forskellige markeder og har hjulpet mange virksomheder på deres digitale rejse.

På webinaret vil du lære om følgende:

  • Introduktion til de udfordringer og virkelighed, som vi bevæger os i
  • Visionen af den perfekte verden
  • Køreplanen til at nå dertil
    • 1. Store visits and AOV
    • 2. Google Measurement Protocol
    • 3. Datawarehouse
  • Dyk dybere ned i data ved at bruge Store Visits målinger i Analytics and Google Ads
  • Tracke personer i GA and i butikkerne
  • Perspektiver/udfordringer
  • Inkrementel tilgang
  • Cross device
  • Attribution
  • Data kvalitet (sign ins)
  • Implementering i organisationen: forbinde transaktioner til kunderne
  • KPIs