Webinar om Fresh Data

Den digitale kirkegård er fyldt med udløbne søgeordsanalyser. Hvorfor ikke gøre dem langtidsholdbare ved konstant at opdatere med det nyeste data? Lær hvordan du laver Fresh Data analyser i dette webinar med Christian Vermehren og Christopher Hofman Laursen.

Lær hvordan du bygger et Fresh data projekt

Laver i eller får lavet søgeordsanalyser eller andre analyser i Excel med statiske data? Det skal være slut. Lær hvordan du bygger et Fresh Data projekt i stedet. D.v.s. en analyse, som konstant opdateres automatisk, for at du kan eksekvere ud fra aktuelle data.

Vores Lead SEO Christopher Hofman Laursen har arbejdet de sidste år på at lave verdens bedste søgeordsanalyse, og Fresh Data har været en vigtig del af dette projekt. Sammen med IMPACT Extends BI team, ledet af Christian Vermehren, er der blevet sat strøm til data, og i dette webinar deler de nu ud af deres viden. Så glæd dig!

Der er ingen tvivl om at Fresh data er fremtiden. IMPACT er gode til at formidle, hvordan du kan udnytte din eksisterende data mere effektivt og få det visualiseret, så det let kan bruges i dit daglige arbejde

Mikael MikkelsenSEO Manager, Matas A/S

Agenda for webinaret

  • Søgeordanalyser og Fresh Data
  • De 7 fordele ved Fresh Data projekter
  • Sådan bygger du et Fresh Data projekt
  • Fresh Data case for global B2B markedsleder
  • Hvad du skal vide for at komme igang

Oplægsholdere

christopher
CHRISTOPHER HOFMAN LAURSEN

Christopher Hofman Laursen har +15 års erfaring på den digitale scene og er en af Danmarks førende specialister indenfor SEO. Til dagligt er han Lead SEO Consultant hos IMPACT Extend og har hjulpet flere førende omnichannel- og B2B-virksomheder som Tøjeksperten, Royal Copenhagen og Carl Ras med deres SEO-strategier.

CHRISTIAN VERMEHREN

Christian Vermehren er Head of BI & Customer Insights hos IMPACT Extend A/S, hvor han hjælper vores kunder med at få endnu bedre indblik i hvordan deres forretning og marketing hænger sammen på tværs af kanaler og online/offline. Mange kender Christian som stifter af  (et “Google Analytics” før der var noget, der hed Google Analytics”). Derudover er Christian enormt nysgerrig og skarp på at forstå verden gennem data.

Du kan også læse vores nyeste interview med Christopher her, hvor han fortæller om fordelene ved Fresh Data, og hvordan sådan et projekt bygges op.

Fresh data webinar
Fresh data webinar
Fresh data webinar