webinar: customer 360 med salesforce

På dette webinar vil du blive klogere på hvordan I som virksomhed kan personalisere kunderejsen og optimere jeres marketingindsatser, gennem Customer 360 overblik og eksekvering. - Materiale kan snart downloades!

SKAB ØGET KUNDEVÆRDI I HELE KUNDEREJSEN

I dag er det ikke nok bare at leve op til kundernes forventninger, for at vinde deres loyalitet. Vi skal overraske positivt og skabe øget værdi i hele kunderejsen, hvilket gør timing og relevans helt afgørende. At lykkes med det, forudsætter at vi kan agere på kundeinteraktioner på tværs af touch points, og med personaliserede budskaber, der gør kommunikationen relevant for den enkelte. Derved kan vi skabe unikke kundeoplevelser, der differentierer os fra konkurrenterne og forbedrer vores forretningsmuligheder. Med Salesforce Customer 360 er det muligt at omsætte teorien til praksis og sætte strøm til jeres digitale ambitioner.

Disse indsigter vil du få på webinaret:

  • Værdien af et 360 graders kundeoverblik
  • Hvordan kunderejsedata kan aktiveres gennem segmentering og målrettet markedsføring
  • Hvordan AI giver mulighed for marketingoptimering ud fra konkret kundeadfærd
  • Hvornår du bør overveje et skift fra single channel mailløsninger til en kunderejsefokuseret platform
  • Hvilke faktorer der er vigtige for at få succes, hvor man starter, og hvordan processen ser ud

 

At arbejde med data-drevet marketing indeholder et kæmpe forretningsmæssigt potentiale. Men det bliver stadigt mere komplekst og krævende at håndtere og orkestrere indsatser på tværs af touch points, datasiloer og dynamiske kunderejser. På dette webinar får du indblik i hvordan du gennem Marketing Automation og et konsolideret 360 graders kundeoverblik, kan skabe unikke kundeoplevelser og booste din marketing performance.

speakers

TORBEN VEJEN, CO-CEO & SENIOR PARTNER, IMPACT EXTEND

Torben har mere end 15 års erfaring med strategisk rådgivning om Marketing Automation og datakommercialisering. Torben har fokus på at hjælpe virksomheder med at omsætte deres overordnede ambitioner til konkrete kommercielle planer og datadrevne indsatser, og på at hjælpe med at transformere marketingorganisationer til den nye datadrevne virkelighed.

Casper Andersen, Lead Solution Engineer, Salesforce Marketing Cloud

Casper´s speciale er datadreven omni-channel marketing med fokus på personaliserede og automatiserede brugeroplevelser. Med hands-on erfaring fra at have drevet et større team af marketing projektledere har Casper altid fokus på værdiskabende KPIér og  aktiviteter samt indgående viden om, hvordan man skal sammensætte sin marketing stack.

Kasper W.Bertelsen, Senior Account Executive, Salesforce Marketing Cloud

Kasper har i de seneste 10 år arbejdet indenfor det digitale space med erfaring fra bureau- og kundesiden senest hos det globale konsulenthus Capgemini som Head of Digital Sales inden han drog til Salesforce, hvor han drager nytte af hans 360 graders billede af marketing landskabet og hands-on kendskab.

Har du brug for
sparring?

Så kontakt Camilla, hun er altid klar til at hjælpe.