Afholdt seminar
Customer 360 Seminar
med Salesforce

Kom til seminar med IMPACT Extend og Salesforce, og bliv klogere på mulighederne bag et udvidet Customer Relationship Management (CRM). Lær hvordan du kan target din markedsføring mere præcist ved at have et 360 graders blik over dine kunder.

Få overblik over den fulde kunderejse

Kunder i dag har mange forskellige touchpoints på tværs af kanaler og enheder på deres kunderejse. Samtidig har vi som virksomheder flere forskellige afdelinger som behandler denne udvidet kunderejse. Til dette seminar vil vi tale om, hvad det egentlig betyder at have et fuldt 360 grader blik af sine kunder, og hvordan du kan orkestrere dine marketingindsatser, så hvert enkelt individ får en personaliseret oplevelse, uanset hvorhenne de befinder sig på kunderejsen.

 

Hvad du får ud af seminaret
  • Hvad er den reelle værdi i at have et 360 blik over sine kunder?
  • Hvad betyder det at have et 360 blik af sine kunder, og hvad kan du bruge det til?
  • Hvordan du kan segmentere dine kunder og target din markedsføring mere præcist gennem en CDP?

 

I dag handler det nemlig ikke alene om at imødekomme kundernes forventninger, det handler om at skille sig ud og sørge for at man leverer det rette indhold på præcis det rette tidspunkt. Hvis du skal drive loyalitet i din kundegruppe, bliver du nødt til at skille dig ud, og fange kunderne igennem engagement, emotionelle og eksklusive budskaber. Det gør du blandt andet hvis du som virksomhed rammer plet på samtlige touchpoints i kunderejsen gennem advertising, e-mail, social m.fl.

 

Hvis I som virksomhed rammer plet på samtlige touchpoints i kunderejsen udgør det en mulighed for at skabe troværdighed for jeres virksomhed. Brands som rammer plet på alle touchpoints skiller sig nemlig stadig ud i dagens teknologiske verden.

Program

11:45: Indtjekning & Frokost
12:45: Velkomst & Introduktion
13:00: Customer 360 i et Omnichannel perspektiv

Alexander Christensen, Account Executive, Salesforce Marketing Cloud 

Alexander vil inspirere til, hvordan du arbejder med Omnichannel Marketing med kunderejsen i fokus. Han vil gennemgå hvilke touchpoints, kunden går igennem, og hvordan du skal gribe det an.

13.30: Salesforce Marketing Cloud in action

Casper Andersen, Senior Solution Engineer, Salesforce Marketing Cloud

Casper vil vise en usecase omkring Salesforce Marketing Cloud. Han vil give en demo præsentation af de vigtigste features i platformen; Salesforce Marketing Cloud.

14:00: Kaffe pause
14.20: 10 tips til opstart af Marketing Automation

Torben Vejen, Senior Partner, co- CEO, IMPACT Extend

Få 10 tips til, hvordan du kommer igang med og arbejder effektivt med Omnichannel Marketing Automation. Få 10 nyttige tips med hjem, som du kan bruge i dit arbejde med Marketing Automation.

14.50: Hvordan spotter du nye user trends?

Susanne Snogdal, CEO, Lumino.io

Susanne vil give værdifulde indsigter i, hvordan du som virksomhed kan spotte nye user trends i markedet og forudsige forbrugerefterspørgsel ud fra data på sociale medier med softwaren hos Lumino.io.

15.20: Kaffe pause
15.40: Søstrene Grenes digitale transformation

Rasmus Skjøtt, Head of omnichannel, Søstrene Grene

Rasmus kommer og fortæller om Søstrene Grenes tanker og grundlag for deres digitale satsning og hele deres digitale transformation.

16:30 Afrunding og tak for i dag
17.00: Rundtur på AROS

Ofte spurgte spørgsmål

HVORDAN TILMELDER JEG MIG?

Seminaret er afholdt.

HVORNÅR FOREGÅR DET?

Seminaret blev afholdt torsdag den 5. december 2019

HVOR LANG TID TAGER SEMINARET?

Seminaret startede kl. 11.45 med frokost og sluttede kl. 17:00 med en efterfølgende rundvisning på AROS for dem, der havde lyst til at blive til det.

HVAD ER ADRESSEN?

AROS

Aros Allé 2

8000 Århus

HVAD KOSTER DET?

Det var gratis at deltage i seminaret.

Pga. begrænset plads forbeholdt vi os retten til at opkræve et no-show fee på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud.

Vil du vide mere
om seminaret?

Kontakt Kenneth, han kan fortælle dig meget mere

client consultant