Customer 360 event med IMPACT Extend & Salesforce

Hvordan kommer du videre, efter året der ændrede alt? IMPACT Extend og Salesforce inviterer til after-hours event, med fokus på netop dette.

Torsdag den 14. Oktober 2021, kl. 16:00-19.15
Restaurant Silo i Nordhavn

The year that
changed everything..

De sidste 12 måneder har været et skelsættende, og ikke mindst udfordrende år for retailere globalt.

Der er blevet introduceret masser af nye, digitalt forankrede, brands på markedet gennem det seneste år, der vækster med raketfart. Studier viser at 35-50% af forbrugerne har prøvet nye brands under Corona-pandemien, og ud af disse, har op mod 90-98% forsat med at bruge disse brands.

THE NEW NORMAL..

Kunderejsen ændret markant, hjemmearbejde og begrænsninger i samfundet, har skabt nye adfærds- og købsmønstre, understøttet af masser af nye innovative løsninger. Det påvirker din forretning i dag, i morgen og mange måneder frem, og der er brug for at du, som forretning, kigger ind i din digitale strategi og martech-landskab.

Den skærpede konkurrence, er blevet langt mere digital, og specielt online er kunderejsen blevet kortere, med det fysiske led taget ud af ligningen. Hvis du skal drive og genaktivere dine kunder og deres loyalitet, bliver du nødt til at skille dig ud, og fange kunderne igennem engagement, emotionelle og eksklusive budskaber drevet med en personlig vinkel.

DATAMANGEL GØR DET SVÆRERE..

En fremtid uden cookies, ePrivacy og ITP kommer ikke til at gøre det nemmere for dig som forretning at skabe og holde kontakten til potentielle nye og loyale købere igennem en personaliseret kundeoplevelse – så hvad gør du?

Deltag i vores event og hør hvordan vi ser det ændrede landskab, og hvordan du ved hjælp af blandt andet Customer 360 og Einstein, kan skabe det fulde kundebillede – Og datadrevet tage de første skridt mod at skabe et Center of Excellence i din organisation.

Program

16:00: Indtjekning & Netværk

Eventet starter med at alle bliver checket ind og tager noget kaffe, vand eller the, og finder en plads blandt resten af deltagerne.

16:30 Velkomst v. IMPACT & Salesforce

IMPACT & Salesforce byder velkommen og præsentere dagens program, og sætter scenen for dagens event.

16:45: Indlæg fra Salesforce, new world, customer 360
17:15: Pause

En kort pause, hvor der kan tankes ny kaffe eller vand.

17:30: Indlæg af Rasmus Skjøtt, CDO v. Søstrene Grene

Rasmus Skjøtt, Chief Digital Officer hos Søstrene Grene, vil fortælle om den udvikling som de har været igennem, og give indsigt i den rejse de skal ud på.

18:30: Indlæg fra IMPACT Extend, Changing consumer behavior through datadriven marketing

Hvordan aktivere du 1. parts data på tværs af alle dine kanaler, for at kunne drive trafik og konvertere til loyalitet? Jesper Neergaard, CCO hos IMPACT Extend, vil give jer viden om, hvordan I opnår netop dette.

19:15: Middag

Middag på Restaurant Silo. Nyd udsigten og selskabet, mens du nyder en dejlig 3 retters middag.

Tilmeld dig her



Ofte spurgte spørgsmål

Hvordan tilmelder jeg mig?

Du tilmelder dig seminaret via tilmeldingsformularen her på siden. Så snart du har tilmeldt dig, vil du modtage en bekræftelse på e-mail.

Hvornår foregår det?

Eventet bliver afholdt torsdag d. 14. Oktober 2021

Hvor lang tid tager eventet?

Eventet starter kl. 16:00 og slutter 19:15 med en lækker middag

Hvad er adressen?

Restaurant Silo

Helsinkigade 29, 17 etage

2150 NORDHAVN

Hvad koster det?

Det er gratis at deltage i seminaret.

Men pga. begrænset plads forbeholder vi os retten til at opkræve et no-show fee på 500 kr. ved udeblivelse uden afbud.

Vil du vide mere
om eventet?

Kontakt Kenneth, han kan fortælle dig meget mere

client consultant