Bliv klar til Black Friday!
22. oktober 2018
Mandag d. 08/10 – 2018 afholdte IMPACT Extend i samarbejde med Google et Black Friday seminar, som klædte deltagerne på til årets travleste periode. Havde du ikke mulighed for at deltage? Bare rolig, du kan nu hente seminaret helt gratis, så du også kan blive 100% klar til Black Friday!
Se et lille udpluk fra seminaret her:
>Download materialerne fra seminaret og få bl.a.:
✔️ Inputs til din strategi for de store Q4-kampagner
✔️ Anbefalinger til den bedste udnyttelse af dit marketing spend
✔️ En tjekliste for kampagneforberedelser
✔️ Et fundament for at gøre Q4 2018 til en stor succes
Målgruppe
Emner og indlæg på seminaret er skræddersyet til personer i retailvirksomheder, der gerne vil forberede sig til en optimal afvikling af Black Friday, julesalg og andre store digitale kampagner i Q4. Det er fx:
▪️ Marketingchefer
▪️ E-commerce Managers
▪️ Digitale kampagnekoordinatorer
Programmet
▪️ Velkomst & introduktion v. Torben Vejen, co-CEO, IMPACT Extend
▪️ Trends og forventninger til Black Friday og Q4 v. Jonas Emiliussen, Retail Specialist, Google
▪️ Konverteringsvenlige formater på Youtube v. Nathalie Stathakis, Agency Account Strategist, Google
▪️ Data og KPI’er – Få styr på din tracking v. Danny Mawani Olsen, Lead Analyst, IMPACT Extend
▪️ Q4 tjeklisten v. Kent Lyager Laursen, Senior Consultant, IMPACT Extend
Udfyld formularen og få adgang til præsentationer og video fra seminaret