Bytes of impact - simply click refresh

København: 03. marts - 09:00-10:30
Aarhus: 04. marts - 15:00-16:30

Fresh data har revolutioneret data analyser

Den digitale kirkegård er fyldt med udløbne Excel analyser. Vi har hos IMPACT Extend løst dette. Med vores Fresh Data projekt hører de traditionelle søgeordsanalyser fortiden til. Med direkte adgang til de forskellige datakilder, sikrer vi direkte adgang til frisk data. Nu kan du bruge søgeordsanalysen om 1, 2 eller 10 år.

Frisk data er en del af en datarevolution. Det er en demokratisering af data, hvor tilgangen til indsigter bliver nemmere og datasiloerne nedbrydes.

Derfor afholder vores søsterselskab IMPACT nu et event “bytes of IMPACT”, som sætter fokus på dette. Til eventet får du viden om, hvordan vi i IMPACT Extend håndterer og arbejder med fremtidens søgeordsanalyser – som Fresh data projekter.

 

Du får bl.a. mere viden inden for:

  • Hvordan du blander data fra datakilder til at opnå bedre indsigter.
  • Centralisering af data i GoogleBigQuery – for at opnå større sikkerhed.
  • Hvordan man bygger en fresh data pipeline.
  • Hvordan man tilgår data på tværs af afdelinger.
  • Hvordan man som virksomhed beholder viden, når en medarbejder stopper.

Vi gør opmærksom på, at eventet er forbeholdt CMO’s, e-commerce directors, e-commerce managers, digital managers og andre lignende stillinger.

Eventet finder sted:

København – Laplandsgade 4A, 2300 København S
03. marts kl. 09:00-10:30

Aarhus – Søren Frichs Vej 44D, 8230 Åbyhøj
04. marts kl. 15:00-16:30

Dørene åbens 30 min. inden eventet starter.

speakers

christopher
CHRISTOPHER HOFMAN LAURSEN, LEAD SEO CONSULTANT, IMPACT EXTEND

Christopher Hofman Laursen har +15 års erfaring på den digitale scene og er en af Danmarks førende specialister indenfor SEO. Til dagligt er han Lead SEO Consultant hos IMPACT Extend og har hjulpet flere førende omnichannel- og B2B-virksomheder som Tøjeksperten, Royal Copenhagen og Carl Ras med deres SEO-strategier.

RASMUS BØGELUND CHRISTIANSEN, ANALYTICS CONSULTANT

Rasmus Bøgelund Christiansen har stor erfaring indenfor digital marketing, hvor han i mange år har arbejdet med både analytics, tag management og data cockpits. Til daglig fungerer han som PowerBI Owner hos IMPACT Extend og har fokus på at skabe innovative løsninger, som udnytter kundens data til at frembringe handlingsorienterede indsigter.

DANNY MAWANI HOLMGAARD, LEAD ANALYST, IMPACT EXTEND

Danny Mawani Holmgaard er Lead Analyst hos IMPACT Extend. Han har arbejdet med online data og tag management i 6 år, hvilket gør ham til en af de førende specialister på området. Til dagligt hjælper han kunder med at få konsolideret og sikret data, blandt andet Imerco, Ganni og Sennheiser.