Webinar Materiale: Customer Data Platform

Se eller gense vores webinar om Customer Data Platform, og bliv langt klogere på, hvorfor du skal overveje at investere i en CDP.

Se videoen nedenunder, og hent materialet her.

I webinaret vil Co-CEO hos IMPACT Extend, Torben Vejen gøre dig langt klogere på, hvad du kan bruge en Customer Data Platform til. Derudover fortæller han om, hvorfor I som virksomhed skal overveje at investere i en CDP og hvilke forskellige stadier, der er op til implementeringen af en CDP.

Marketings vigtigste redskab

En Customer Data Platform eller en CDP er et system, der giver marketers mulighed for at indsamle kontrollere og handle på kundedata fra separate datakilder. Med en CDP kan du indsamle data, analysere det og anvende det til at supplere andre systemer, såsom systemer for marketing automation, sociale medier, e-mail, SMS, CRM og POS systemer.

En CDP er nemlig en integreret teknologisk løsning, der faciliterer indsamling, lagring, analyse, rapportering og brug af omnichannel kundedata i forbindelse med kundekommunikation og marketing automation.

Fremtidens marketing er nemlig omnichannel, tech- og datadrevet! Det stiller helt nye krav til organisationen, kompetencer og processer, og det er her, brugen af en CDP kommer ind i billedet.

Vil du vide mere
om CDP?

Kontakt Torben, han kan fortælle dig meget mere

Torben Vejen | IMPACT Team