Webinar materiale: Pixels fremfor førstepladser - Hvordan måler vi succes på Google i fremtiden?
Blev afholdt torsdag d. 4. marts 2021 kl. 10.00-11.00
Nyt SEO webinar med IMPACT Extend og Accuranker
Du kender scenariet. Dit team high-fiver, når i når førstepladsen på Google på jeres fokussøgeord.
Men har i virkelig vundet, eller tracker i på det forkerte?
Der er ingen garanti for en klikrate på 25% mere som nr. 1 – snarere 2,5%. Google har redesignet side 1 i en grad, så os der arbejder med SEO, skal skifte gear, og det er fokus i dette webinar.
Brugeradfærden på Google er ændret. Når du laver en søgning på Google i dag, vil du – udover de klassiske Google Ads og organiske resultater – også blive mødt af SERP features (Google Maps, Video, Image pack o.s.v.) SERP features fylder 25-50% af hele side 1. Der er et skifte, som vi skal forstå og forholde os til.
IMPACT Extends Lead SEO Christopher Hofman Laursen vil tale om pixeltracking til bedre at manøvrere i en verden, hvor det handler om at at eje pixels på side 1 på Google. Med i studiet er grundlæggeren og CEO’en for danske Accuranker Henrik S. Jørgensen for at tale om fremtidens rank tracking og om Accurankers studie af pixelbevægelser for 2 mio. søgeord.
Du vil få indsigter i:
- Hvordan er brugeradfærden nu på Google, hvad kan du forvente, og hvordan skal du som inhouse SEO eller som SEO-konsulent udnytte det i dit arbejde med SEO?
- Hvordan skal man måle performance på Google i fremtiden, hvis placering 1 ikke er det ultimative mere? Vi kigger ind i pixeltracking på Google.
- Hvilke indsigter får man ved at undersøge pixelbevægelser for 2 mio. søgeord i USA? Vi ser nærmere på Accurankers nyeste studie og hører mere om Henriks forventninger til fremtidens rank tracking.
DINE VÆRTER
![christopher](https://i1.wp.com/www.impactextend.dk/wp-content/uploads/2018/09/christopher-hofman-laursen-impact-e1552660124565.jpg?fit=300%2C300&ssl=1)
Som IMPACT Extends Lead SEO Consultant hjælper Christopher Hofman Laursen flere førende omnichannel- og B2B-virksomheder som Carl Ras, Eventyrsport og Købstædernes med at nå til tops på Google.
![](https://i2.wp.com/www.impactextend.dk/wp-content/uploads/2021/01/henrik-joergensen-accuranker.jpeg?fit=300%2C300&ssl=1)
Henrik S. Jørgensen grundlagde i 2013 AccuRanker, hvor han i dag fungere som direktør og forretningsudvikler. AccuRanker er en af de førende og hurtigste ranktrackere globalt med over 25.000 kunder såsom Group M, iProspect, Bilka & SAS.
Hent materiale her