Hent materialet fra Google Clickstream Webinaret

Se eller gense, hvordan du kan arbejde med
den nyeste søgeadfærd i Google ud fra
Danmarks største Clickstreaming datasæt.

Hent materialet her:

Se med her, når vores SEO Specialist Christopher Hofman Laursen og Search Marketing Consultant Peter Hougaard Agerholm fortæller om den nyeste søgeadfærd i Google baseret på 2.9 mio. Google søgninger.

Lær om den nyeste
søgeadfærd i Google

Webinaret tager udgangspunkt i, hvordan trafikken fordeles i Google på brancheniveau, ud fra Danmarks største clickstreaming datasæt på 2.9 mio. Google søgninger fra 88.000 enheder (mobil og desktop).

Googles mange designændringer har nemlig specielt udfordret de organiske søgeresultater. I webinaret fortæller Christopher og Peter om, hvordan trafikfordelingen ser ud i dag mellem betalte og organiske kliks, og hvad det er som gør, at en stor del af brugerne slet ikke klikker.

Derudover kan du blive klogere på, hvor mange søgninger der resulterer i non-kliks, og hvordan man kan kombinere indsatsen på SEO og Google Ads.

Vil du vide mere
om Google Clickstream?

Kontakt Christopher. Han kan fortælle meget mere om Google clickstream og SEO.

Christopher Hofman Laursen | IMPACT Team