Webinar materiale: Sådan bruger du data til at sikre succes på Black Friday

Blev afholdt mandag d. 14. september kl. 14.00-15.00

Bliv klar til Black Friday og årets højsæson for ecommerce

Vi har samlet en stærk trekløver af erfarne specialister der til dette webinar giver dig strategisk indsigt, konkrete anbefalinger og deres bedste råd til at omsætte data til handling, og skabe succes på Black Friday.

Vi fokuserer på kundeadfærd, målgrupper, visualisering af performance og hvordan du hurtigt og effektivt kan tage action henover dagen! Afsættet er de to vigtigste kanaler: Paid Search og Paid Social, der sikrer masser af salg og kunderelationer, hvis de bruges rigtigt.

Mandag d. 14. september kl. 14.00-15.00

Black Friday er uden tvivl danskernes foretrukne shopping-dag, både online og i de fysiske butikker med en omsætning i 2019 på over 2.1 milliarder kroner hvoraf de knap 750 millioner var online. Corona har sat ekstra tryk på den digitale handel i Danmark og kombineret med frigivelse af de indefrosne feriepenge i oktober, er der i år ekstra meget at komme efter fredag d. 27 november, når julehandlen for alvor skydes i gang.

Vores vigtigste råd i forbindelse med Black Friday er at have en klar strategi for aktivering af data på selve dagen. Med god planlægning og et setup drevet af data og automatiseret, ser vi typisk en vækst på 20-30%, imens vi opretholder eller øger profitabiliteten.

Jesper Neergaard - Impact Extend
Jesper Vognstrup NeergaardChief Client Strategy Officer

For at sikre din forretning er gearet til en ekstra hektisk periode er der en lang række faktorer og elementer du bør have 100% styr på inden Black Friday. Til dette webinar får du vores bedste råd, anbefalinger og strategier med på vejen i form af konkrete overvejelser, ”must do’s” og tjeklister til at sikre succes på årets vigtigste shopping dag. Vi kører et skarpt og konkret program der sikrer du får høj værdi og to-the-point indhold der kan omsættes til handling!

Dagens temaer: Fra indsigt til handling, automatisering, profitabilitet, kundestrategi, trafikstrategi.

AGENDA

  • Sådan bruger og aktiverer I kunde-, købs- og adfærdsdata, til at sikre succes på Black Friday
  • Paid Social: Aktiver data og tiltræk relevante kunder
  • Paid Search: Et automatiseret setup der sikrer profitabilitet
  • Tre huskeregler til Black Friday + Extend tjekliste

SPEAKERS

jesper_neergaard-impact
Jesper Neergaard, Cheif client strategy officer

Jesper Neergaard, Chief Client Strategy Officer, IMPACT Extend. Jesper har +15 års erfaring med strategisk og taktisk rådgivning indenfor Datadreven Digital Marketing.
Til daglig arbejder Jesper blandt andet med IMERCO, Royal Copenhagen og Carl-Ras.

lead-ppc-consultant
Thomas Østermark Jensen, Lead PPC Consultant

Thomas Østermark Jensen har +5 års erfaring med paid search og display annoncering. Specialist indenfor store Internationale livsstilsbrands, samt store nationale og internationale retailers og webshops.

digital marketing consultant
Mads Bjerrehuus Johansen, Paid Social Consultant

Mads Bjerrehuus Johansen har +2,5 års erfaring med Paid Social annoncering. Han er specialist indenfor fashion retail branchen, hvor han har løftet flere webshops ved hjælp af annoncering på bl.a. Facebook, Instagram og LinkedIn.

HENT MATERIALE HER