Webinar: Datadrevede attribueringsmodeller

Attribueringsmodeller baseret på machine learning. Hvordan fungerer det i praksis?

Attribueringsmodeller. Machine learning. Kunderejser.

Det er begreber som mange virksomheder arbejder med i dag, men endnu ikke har kunnet mestre. Men hvordan fungerer det i praksis, og hvad kan man som virksomhed gøre for at øge andelen af leads eller salg, og samtidig træffe de rette beslutninger, baseret på et solidt datagrundlag?

Machine learning

Ved brug af machine learning er det muligt at udrette en helt ny marketing attribueringsmodel baseret på algoritmer, som giver dig mulighed for at træffe datadrevne beslutninger og agere rettidigt.

CMO'ens cockpit i digital markedsføring

På webinaret vil du kunne høre mere om:

Intro til attribueringsmodeller

Algoritmisk attribution modelling

Business casen på implementering af attribution modelling

Hvordan man kommer igang med algoritmisk attribution modelling

Den letteste måde at implementere machine learning i dit marketing mix

Hvordan mestrer man attribuering baseret på machine learning?

Mange virksomheder har i dag store udfordringer med, at se hvilke af deres kanaler og kampagner der egentlig tilfører værdi til deres online leadgenerering og online salg. Udover den digitale jungle, er det for mange virksomheder også en udfordring at måle på omnichannel-rejsen og kombinationen af online og offline salg.

Ligeledes oplever man store udfordringer med at se hvor stor en værdi den enkelte kanal eller kampagne, tilfører til konverteringen af et lead eller et salg.

Udfordringen er ikke kun noget som B2C virksomhederne står overfor, det er i ligeså stor grad B2B virksomhederne som kæmper med dette.

Ved at basere sine marketing-beslutninger på datadrevede modeller, opnår man en mere sikker analyse og attribuering af kundernes adfærd.

Vil du vide mere om
vores attribuerings-model?

Så se webinaret og download materialet, eller tag fat i Thomas, som kan fortælle meget mere om datadrevede attribueringsmodeller.