Webinar materiale: Accelerer din forretning med et best in class Fresh Data Dashboard

Blev afholdt torsdag d. 11. Marts 2021

Fresh Data Dashboards

Vores to interne eksperter Jesper Neergaard, Chief Commercial Officer og Christian Vermehren, Head Of BI and Customer Insights, vil i dette webinar tappe ind streaming af data til brug i realtime-rapportering. De dykker ned i hvordan I opstiller de rigtige KPI’erer for jeres virksomhed, hvilke datakilder der skal bruges for at understøtte KPI’erne, samt hvordan I handler på de løbende indsigter, så det ikke blot er tal men bliver aktive handlingspunkter i jeres hverdag. 

Webinaret er for digder gerne vil have sat strøm til jeres KPI’er og få det bedst mulige afsæt for jeres beslutninger. Webinaret er derfor velegnet uanset om du arbejder med B2C, B2B eller D2C, det handler om data og værdien i at gøre data handlingsorienteret. 

Med den rette tilgang bliver jeres dashboard virksomhedens single source of truth, og et omdrejningspunkt for alle status og indsatsmøder. 

Christian og Jesper vil guide jer igennem, hvordan I kommer i gang med et datadrevet forretningsorienteret dashboard, hvilke data I skal bruge, og hvordan I omsætter indsigt til handling i dagligdagen. Der tages afsæt i konkrete kundecases fra første digitale spadestik til eksekverings– og indsigtshub.

Jeres dashboard bør være der, hvor I hver dag går hen for at få svar på hvorfor jeres digitale marketing kører som den køre. Et dashboard skal være med til, at lede jer på rette vej, i forhold til hvilke actions I skal tage, så I hele tiden sikrer jer at I flytter jeres digitale marketing, og øger væksten i forretningen både på kort og på lang sigt. 

Jesper Neergaard, IMPACT Extend
På webinaret, får du indblik i hvordan du:  
  • Sætter konkrete målepunkter for din forretning 
  • Laver skarp og nemt forståelig datakommunikation 
  • Handler på dine data og indsigter 
  • Går fra basic data til data excellence 
  • Hvordan fremtidens datasetup ser ud

 

Med et realtime datadrevet dashboard, kan du løbende, time for time, holde dig opdateret på jeres forretningsmæssige mål med enkle grafiske virkemidler. Det gør kompleks data, der udtrækkes fra store datasætvisuelt tilgængelige og hurtigt overskuelige. Du kan på et øjeblik se, om du er på rette vej, hvor der skal allokeres flere ressourcer og hvor der skal trykkes ekstra på speederen for at få endnu mere ud af jeres indsats. 

agenda

  • Hvordan kommer du i gang med et dashboard? 
  • Hvorfor have et dashboard? 
  • Hvilke datakilder du kan og skal bruge 
  • Hvordan du omsætter dashboard data til konkrete handlinger og tiltag 
  •  Eksempler på dashboards (både B2C og B2B) og hvordan de har ændret hverdagen

DINE VÆRTER

CHRISTIAN VERMEHREN, HEAD OF BI & CUSTOMER INSIGHTS

Christian Vermehren rådgiver om digital analyse, dataintegration og data science. Han arbejder til dagligt med kunder som Matas, Imerco, Kaufmann og Ganni.

Jesper Neergaard - Impact Extend
JESPER NEERGAARD, CHIEF COMMERCIAL OFFICER

Jesper Neergaard, Chief Commercial Officer, IMPACT Extend. Jesper har +15 års erfaring med strategisk og taktisk rådgivning indenfor Datadreven Digital Marketing.
Til dagligt arbejder Jesper blandt andet med IMERCO, Royal Copenhagen og Carl-Ras.

HENT MATERIALE HER