Ved du hvilke kunder i din forretning der skaber den største værdi?
Hvordan kan du som eksempelvis retailer, forudsige din Customer Lifetime Value med 93% sikkerhed, pinpointe de kunder der betyder mest for din forretning i fremtiden, og samtidig se de kunder du med stor sandsynlighed vil miste?
Få svaret ved at se materialet fra vores webinar om Customer Lifetime Value.
Med Customer Lifetime Value (CLV) er det muligt at opgøre den aktuelle og potentielle forretningsværdi på den enkelte kunde, og samlet for kundebasen. Det giver et unikt indblik i hvilke kunder der reelt skaber værdi, og hvor der bør investeres for at sikre en høj ROMI for hele kunderejsen.
I vores video fra webinaret kan du høre om hvordan du:
➡️ Beregner CLV på den helt rigtige måde
➡️ Finder nye gode kunder
➡️ Øger loyaliteten hos de bedste kunder
➡️ Udvikler kunder med stort potentiale
➡️ Anvender CLV som grundlag i attribuering
➡️ Gør CLV operationelt i dine marketingindsatser