Pardot

Ved hjælp af Pardot automatiserer vi marketing og genererer varme leads

B2B marketing automation

Som partner med Salesforce skaber vi den mest optimale marketing automation ved hjælp af Pardot. Med Pardot kan vi generere relevante leads og skabe personaliseret marketing på baggrund af data.
Dette giver den mest optimale email marketing og skaber højt engagement og konvertering fra kunder.

Med masser af erfaring i B2B marketing automation kan vi ved hjælp af Pardot opsætte A/B test af emails og landingpages.

Lead generering
og nurturing

Identificer de mest varme leads ved hjælp af Pardot og brug dine marketingkroner effektivt ved hjælp af data. Med Pardot kan vi prioritere dine leads med scoring og gradings og på den måde sikre, at vi kommunikerer relevant indhold til de mest relevante leads.

Progressive profiling sikrer
intelligent opsamling af data

Pardots indbyggede forms gør det muligt at indsamle permissions og data på kunder og leads. På baggrund af denne data bygger vi kunderejser baseret på kundens adfærd via en lang række triggers, regler og actions. Vi kan personalisere marketing-aktiviteter ved hjælp af segmentering i pardot og dermed præsentere leads og kunder for relevant indhold.
Vi bygger kunderejser baseret på data og administrerer alle social posts fra Pardot med integration til Facebook, Twitter og LinkedIn.

Intelligent Marketing

Connect din Pardot konto med Salesforce CRM og få adgang til data på tværs af platforme. Dette sikrer intelligens marketing på både B2B og B2C-markedet. Ved hjælp af Pardot’s “Lifecycle” skabes et overblik over hvor i salgstragten dine leads befinder sig, hvilket giver konkrete resultater at måle og optimere på.

Vil du vide mere
om Pardot?

Så tag fat i Lasse, som brænder for at dele sin viden om brugen af Pardot.

Lasse Winther Jørgensen | IMPACT Team