HubSpot
Med HubSpot som samarbejdspartner kan vi hjælpe med, at automatisere marketing og dermed generere varme leads.
Hvad er HubSpot?
HubSpot er en platform du bruger til inbound marketing. Den samler marketing, salg og kundeservice og her får du altså alt under samme tag. Du vil derfor få det mest optimale ud af alt din data, idet HubSpot har alle de nødvendige værktøjer, som man har brug for i en markedsføringsafdeling. Du vil med HubSpot få glæden af automatiseret marketing med stort fokus på leadgenerering.
de forskellige Hubs
Med marketingtoolet kan du få alle aktiviteterne i din markedsføringsafdeling samlet ét sted. Det er alt fra marketing automation, leadgenerering samt måling og analyse af data du kan arbejde med, på platformen.
sales
Med Sales Hub kan du få en dybere indsigt i alle dine leads. Det betyder altså, at HubSpot automatisk tracker alt aktivitet og stiller det op på en let og overskuelig måde hvorpå du kan arbejde med dataen bagefter. Det foregår b.la. via email tracking samt email automation.
Med service-værktøjet kan du øge loyaliteten overfor dine nuværende kunder samt yde den bedste service for nye kunder. Kunder har i dag meget høje forventninger til kundeservice, og de vil altid vælge den virksomhed der har formået at fået dem til, at føle sig mest trygge. Ved hjælp af værktøjer som et feedback-system, et fuldt supportsystem samt en livechat, kan du yde den bedste service på den mest optimale måde.
Målingen af din trafik samt konverteringer er særdeles relevant data. Med dette overblik kan du se hvor dine kunder er konverteret fra. Det kan altså give dig det komplette overblik over hvor du præcis skal foretage dine optimeringer, og dermed kan generere flere brand varme leads.
Hvis du vil vide mere om HubSpot, så kan du besøge deres website her.
Vil du vide mere
om hubspot?
Så kontakt Camilla, han kan fortælle dig meget mere