Tilmeld dig vores
Google clickstream webinar

Lær mere om den nyeste søgeadfærd i Google ud fra Danmarks største clickstreaming datasæt

Lær om den nyeste søgeadfærd i Google

Googles ændringer i deres design har ændret brugernes adfærd. I dette webinar undersøger vi, hvordan side 1 i Google har ændret sig, hvad der kommer til at ske i fremtiden, og hvad din virksomhed skal gøre for at opnå den største markedsandel af views og kliks i et landskab, som altid ændrer sig.

Vi har analyseret 2.9 mio. Google søgninger via 88.000 enheder (mobil og desktop). Lær, hvordan du som virksomhed kan udnytte den nyeste søgeadfærd og søgemønstre, hvordan du kan designe kunderejser med mere data i ryggen samt forstå, om du har det rette kanalmix.

Deltag i vores webinar d. 25. sep kl 09.30, hvor Christopher Hofman Laursen og Peter Hougaard Agerholm gør dig klogere på den nyeste søgeadfærd i Google med Google Clickstream.

På webinaret vil du høre mere om

  • Hvor mange søgninger, der resulterer i et non klik, og hvad du skal gøre
  • Hvordan trafikken fordeles i Google på brancheniveau
  • Hvordan du skal kombinere din indsats på SEO og Google Ads
christopher
Search marketing consultant

Det kan du få ud af, at høre om Googles kontinuerlige ændringer, og hvad Danmarks største clickstreaming datasæt lærte os

Googles mange designændringer har specielt udfordret de organiske søgeresultater. Hvordan ser trafikfordelingen ud i dag mellem betalte og organiske kliks, og hvad er det som gør, at en stor del af brugerne slet ikke klikker?

Hvis du først forstår, hvilke udfordringer det nye Google-landskab kræver, så vil du være langt bedre i stand til at forstå, hvordan I skal investere i SEO og betalt annoncering fremadrettet.

Vidste du f.eks. hvor vigtig Google Image Search er blevet i industrier som mode og mad, og gør I nok til at rangere via denne kanal? Og er du klar over, hvor stor forskel der er i de forskellige brancher i, hvordan trafikken bliver fordelt?

Der er nemlig visse brancher, hvor betalt annoncering på Google Ads skal have langt større fokus, end det har i dag.