PANELDEBAT OM DE DIGITALE UDFORDRINGER, UNDER CORONA SITUATIONEN

Denne paneldebat blev afholdt D. 27 marts

Hvordan håndterer vi COVID-19 situationen?

I denne tid, rejser regeringen nye tiltag for hver dag der går. Dette påvirker rigtig mange forretninger samt deres omsætning.

Vi ser nogle af vores kunder som har det rigtig svært, og vi ser andre, som oplever de bedste omsætningsdage nogensinde.

Disse tider rejser rigtig mange spørgsmål og tvivl hos de enkelte virksomheder, om hvordan man som virksomhed bør agere i en situation som denne.

Vi får en del spørgsmål, både fra virksomheder som har det rigtig svært og som ikke ved hvordan de skal agere, eller hvordan de skal håndtere deres digitale marketing aktiviteter mv.

Ligeledes oplever vi mange spørgsmål fra virksomheder som klarer sig rigtig godt, dette er dog i forbindelse med hvordan de håndterer, og udnytter denne exponentielle vækst der er i deres marked lige nu.

Vi ved der er mange spørgsmål, og vi vil derfor gerne give jer muligheden, for at få besvaret de spørgsmål som I end måtte have i denne tid.

Vi afholder derfor en paneldebat, hvor vi har inviteret 5 af vores top eksperter, der blandt andet vil komme ind på de generelle tiltag, forretningens fokus, PPC-annoncering, samt marketing automation – både på tech området og forretningsdelen.

Du har som deltager i denne debat, mulighed for selv at deltage i diskussionen, og stille spørgsmål til vores 5 eksperter. Måske har du en udfordring, som du ikke selv kender svaret på, og her vil vi gerne hjælpe dig godt på vej.

DE 5 EKSPERTER

Thomas Obelitz Høgsbo-Rode, Senior Partner & CO-CEO hos IMPACT Extend
Thomas Høgbro-Rode, co-CEO & Senior Partner, IMPACT Extend

Thomas Høgsbro er co-CEO i IMPACT Extend. Han har 15 års erfaring med datadreven marketing, og har hjulpet store internationale kunder med prisvindende digitale løsninger. Han sidder til dagligt med kunder som IMERCO, Royal Copenhagen, LogPoint, Matas og SimCorp.

Torben Vejen, co-CEO & Senior Partner, IMPACT Extend

Torben Vejen, Co-CEO IMPACT Extend. Torben har over 15 års erfaring med strategisk rådgivning indenfor Marketing Automation og datakommercialisering.
Torben arbejder blandt andet med kunder som Søstrene Grene, Spar Nord og Købstædernes Forsikring.

Jesper Neergaard, Chief Client Strategy Officer, IMPACT Extend

Jesper Neergaard, Chief Client Strategy Officer, IMPACT Extend. Jesper har +15 års erfaring med strategisk og taktisk rådgivning indenfor Datadreven Digital Marketing.
Til daglig arbejder Jesper blandt andet med IMERCO, Royal Copenhagen og Carl-Ras.

lead-ppc-consultant
Thomas Østermark Jensen, Lead PPC Consultant, IMPACT EXTEND

Thomas Østermark Jensen har +5 års erfaring med paid search og display annoncering. Specialist indenfor store Internationale livsstilsbrands, samt store nationale og internationale retailers og webshops.

Karsten Plum Juul | IMPACT
Karsten Plum Juul, Head of Dialogue & Loyalty, IMPACT Extend

Karsten Juul, Head of Loyalty and Automation. Karsten har over 10 år erfaring med Loyalitetsprogrammer og Marketing Automation. Karsten hjælper en lang række af vores kunder, herunder Hummel, Ganni, Nemlig.com og Søstrene Grene. Karsten er Specialist indenfor Mar-tech.