Ny Director skal gøre os førende indenfor datadrevet marketing
6. september 2017
Thomas Høgsbro-Rode er ny Director for Digital Marketing.
Vi opruster med en Director, der skal styrke os på intelligent- og datadrevet marketing. Thomas Høgsbro-Rode får ansvaret for Digital Marketing, der indbefatter Dialog, Traffic og Data/Analytics. Han skal bruge sin erfaring til at løfte vores niveau til højeste i Norden indenfor feltet.
Thomas Høgsbro-Rode kommer med stor erfaring indenfor digital marketing fra Atcore, hvor han senest har siddet som Director of Consulting. Nu skifter han til os, hvor han ser frem til at blive en del af et vidensførende hus med store digitale kompetencer og spændende, store, internationale kunder.
– Jeg kommer til et hus med et væld af dygtige kompetencer, og de største commerce-kunder i Danmark. IMPACT leverer de mest spændende og komplekse løsninger for blandt andre LEGO, HAY, Lemvigh-Müller, TDC og nemlig.com, og det er rigtig fedt at skulle arbejde med løsninger til de kunder og blive en del af IMPACT.
KORT FRA TANKE TIL ROI
Som Director for Digital Marketing kommer Thomas Høgsbro-Rode til at stå med ansvaret for de marketing strategiske anbefalinger til vores kunder. Anbefalinger som hurtigt kan føres ud i livet, fordi vi både har marketing- og udviklingskompetencerne i huset.
– For mange er det en stor udfordring at binde de online og offline datakilder rigtigt sammen, så der skabes synergieffekter. Hos IMPACT har vi dybden og bredden til at udarbejde analyser og formulere strategien, og i samme hus har vi udviklerne, som kan få løsningerne ud at leve. Det gør, at der er kort fra tanke til ROI, siger Thomas Høgsbro-Rode.
STORE OG KRÆVENDE KUNDEPROJEKTER
Ansættelsen af en Director for Digital Marketing er en styrkelse af et stærkt team på netop det område, fortæller CEO og Partner, Kasper Holst. Vi vil gerne være førende i Norden på intelligent og datadrevet marketing, og tilgangen af en profil som Thomas Høgsbro-Rode er endnu et skridt på vejen mod den målsætning.
– Thomas er en af Danmarks dygtigste indenfor datadrevet marketing, og han har tidligere stået i spidsen for mange store projekter. Han kommer med unik forståelse for data og ROI, og så har han de rigtige værdier. Thomas står for god ledelse og kan være med til at udvikle et unikt fagligt miljø i IMPACT.
– Datadrevet marketing er efterspurgt blandt de store, internationale kunder. IMPACTs kunder omsætter sammenlagt for mere end 5 milliarder kroner gennem vores digitale løsninger. Thomas kan være med til at løfte de største opgaver, og han vil løfte digital omsætning og ROI for vores kunder, siger Kasper Holst.
Thomas Høgsbro-Rode er startet pr. 1. september.
Vil du også med på IMPACTs stærke hold, så se vores ledige stillinger her