Webinar materiale: Konverteringsoptimering, mere end bare at skifte farven på købsknappen

Webinaret er afholdt, gik du glip af det? Er din omsætning også stillestående under Corona situationen, så er det nu en god ide, at komme i gang med at arbejde med konverteringsoptimering. Hvorfor?

kom godt fra start

Vores Chief Client Strategy Officer, Jesper Neergaard, er vært på dette webinar om konverteringsoptimering. Han vil give Jer en masse indsigter i, hvorfor det er nu du skal i gang med konverteringsoptimering, samt hvordan du griber processen an fra de første indsigter, til den efterfølgende eksekvering, der skal hjælpe din forretning til en markant øget vækst. 

Konverteringsoptimering handler ikke kun om jeres website, men lige så meget om kanalerne der fører ind til sitet, og hele annonceringssetuppet. Her er det vigtigt ikke kun at fokusere på én vej ad gangen, men at turde at kaste sig ud i splittest, for at se hvad der konverterer bedst for hvilke målgrupper.

Der er et væld af test at få taget hul på, i form af farver, tekster, formater, beskrivelser, kreativer, USP’er og meget meget mere.

webinaret stiller vi skarpt på hvordan du kommer gang, og hvor du skal starte, det handler ikke om at tage splittesting til næste niveau, men om at komme i gang! En god proces og tilgang er nøglen, og dét bliver hovedfokus på webinaret. 

Kun 13% har en igangværende optimeringsplan og strategi

Hubspot eCommerce Study

Hvad virker, og hvor skal vi starte?

Optimering er generelt noget der fylder rigtig meget i det digitale landskab, men det kan være svært at vide hvor man skal starte og slutte (hint: det skal man aldrig!), og det vil dette webinar komme hele vejen omkring, for at I kan få lavet en god plan, der kan være med til at få mest muligt ud af jeres dyre trafik, og sikre højst mulig omsætning.

Trafikken bliver nemlig dyrere at skaffe grundet den stigende digitale konkurrence, hvilket gør at du i den grad, skal fokusere langt mere på nu, at få din eksisterende trafik til at konvertere.

Det handler ikke om at stoppe med at skaffe ny trafik, men det handler om, at du som forretning bruger dine marketing kroner, så du får mest værdi for pengene.

agenda

  • Hvorfor du skal i gang med konverteringsoptimering nu.
  • Hvordan kommer du i gang med konverteringsoptimering?
  • Hvordan kan din forretnings løftes 30-40% med blot få tiltag.
  • Konkrete eksempler på test som er lige til at implementere. 

Klikraten kan eks. være 37% højere om mandagen, end om fredagen

Jesper NeergaardChief Client Strategy Officer

speaker

JESPER NEERGAARD, CHIEF CLIENT STRATEGY OFFICER, IMPACT EXTEND

Jesper Neergaard, Chief Client Strategy Officer, IMPACT Extend. Jesper har +15 års erfaring med strategisk og taktisk rådgivning indenfor Datadreven Digital Marketing.
Til daglig arbejder Jesper blandt andet med IMERCO, Royal Copenhagen og Carl-Ras.

Uanset om i allerede arbejder med konverteringsoptimering, lige er begyndt, eller slet ikke er startet, så vil Jesper give jer en masse spændende indsigter og indblik i konverteringsoptimering, og hvordan man skal arbejde med dette for at øge omsætningen i sin forretning.

hent materialet her