Webinar: Kør ikke i grøften med marketing automation

Blev afholdt tirsdag d. 27. april 2021 kl. 10.00-11.00

FÅ INDSIGT OG PERSPEKTIV PÅ IMPLEMENTERING AF MARKETING AUTOMATION

Sæt kunderejsen i system. Høst stor kommerciel værdi. Skab stærke relationer til dine kunder. Forventningerne til en investering i marketing automation er tårnhøje – men lad os være ærlige der er ingen garanti for succes.

I dette webinar stiller vi skarpt på processen fra valgt platform til første kunde er kommunikeret tilVi deler vores bedste tips og råd til at undgå fiasko med implementering af marketing automation. Vi har inviteret Købstædernes Forsikring til at supplere med deres ærlige mening. Mød derfor Lena Ekstrand, Customer Experience Manager hos Købstædernes Forsikring, som netop er kommet i mål med implementering af Salesforce Marketing Cloud. 

Agenda

  • Implementering af Marketing Automation – sådan er processen 
  • IMPACT Extendbedste tips og råd for at undgå fiasko  
  • Købstændernes Forsikring – refleksion og perspektiv på vores samarbejde

Dine værter

Jeppe Voigt, Head of Marketing Automation hos IMPACT Extend

Jeppe står i spidsen for IMPACT Extends Marketing Automation konsulenter. Han har de seneste 5 år stillet skarpt på, hvordan vores kunder får mest muligt ud af deres marketing automation.  

Lena Ekstrand, Customer Experience Manager hos Købstædernes Forsikring

Lena er ansvarlig for kundedialogen hos Købstædernes Forsikring. Lena har stor erfaring og succes med at skabe værdi gennem 1:1 dialog med kunder.  

Hent materiale her