Materiale:
Customer Data Platform
For nyligt afholdte vi sammen med Raptor et event, om CDP. Hent materialet fra eventet, så du kan blive klogere på hvad en Customer Data Platform kan gøre for din virksomhed.
Hvad er en CDP?
IMPACT Extend og Raptor afholdte i februar et event om Customer Data Platforms. Eventet tog udgangspunkt i de muligheder det giver, når man som virksomhed investerer i en CDP.
Det en CDP kan er, at konsolidere data i forskellige touchpoints igennem kunderejser, i forskellige kanaler.
En CDP sørger for, at du rammer dit audience på det helt rigtige tidspunkt. Derudover finder den også den mest relevante kanal samt besked som er mest relevant, at modtage.
Dine audiences kan du skabe sådan, at de er baseret på data der er samlet på tværs af forskellige kanaler. Det gør, at du altid kan kommunikere det mest relevante til dine kunder i form af content, beskeder og produkter.
Hvis du vil vide mere om hvad en CDP er, så læs blogindlægget Hvad er en Customer Data Platform?
hent materialet her
Udfyld formen, og få materialet tilsendt på mail.
Vil du vide mere
om CDP?
Så kontakt Camilla, hun kan fortælle dig meget mere.