Ram din målgruppe med
Social Media Marketing

Med Social Media Marketing sørger vi for at ramme de rigtige personer på de rigtige tidspunkter.

Fang brugeren online

Da social media-platforme er gode top-funnel værktøjer arbejder vi hos IMPACT Extend altid med et 360 graders setup, hvor vi kobler de forskellige medier sammen til en helstøbt digital kampagne, der dækker hele kunderejsen uanset, om du arbejder med B2C eller B2B.

Sørg for at du når ud til din målgruppe gennem de rette kanaler. Ved hjælp af social media annoncering kan du øge din virksomheds omsætning, synlighed, antal permissions og meget, meget mere.

Samtlige Kanaler

Hos IMPACT Extend arbejder vi med en bred palette af social media-platforme og kan tilbyde ekspertviden indenfor både Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn og Snapchat.

Social media annoncering kan virke simpelt på overfladen, men under overfladen gemmer der sig mange timers research og optimeringsarbejde, hvis du vil gøre annonceringen til en succes.
Brugeren oplever kun toppen af isbjerget, men hele forarbejdet bag SoMe annoncering er et kæmpe arbejde som kræver en stor analyse af kunderejsen.

Hvordan arbejder vi med annoncering på sociale medier?

Hos IMPACT Extend tager vi udgangspunkt i din unikke situation og tilpasser annonceringen, så du opnår de mål, der er vigtige for din virksomheds fremtidige vækst. Vi sørger for at ramme din målgruppe i den rette kanal og på rette tid med tilpassede budskaber, som passer i din kunder og potentielle kunders unikke brugerrejse. Oftest er kunderejsen kendetegnet ved mange forskellige touchpoints i alle faser – både online og offline – og derfor er det vigtigt med et holistisk syn på annonceringen, hvis du skal vækste din forretning.

Hos IMPACT Extend er vi data-drevne, hvilket i kombination med vores store erfaring, giver dig tryghed, for det betyder, at tiltag og anbefalinger hverken baserer sig på mavefornemmelser, stjernernes placering eller andet gætværk. Vi bruger data til at sikre, at dine marketing-kroner ikke ryger ud af vinduet, men derimod mod segmenterede målgrupper, som giver værdi for din virksomhed og den business case, du arbejder med.

Facebook

Verdens største sociale medie, Facebook, er svær at undgå, når vi taler om social media markedsføring. Facebook giver annoncører mulighed for en skarp segmentering og målretning af relevante budskaber specifikt til deres kernebrugere og til nye kunder der ligner dem. Facebook giver mulighed for mange annonceformater og forskellige målsætninger.
Hos IMPACT Extend gør vi en dyd ud af at forstå din forretning helt ind til kernen, så vi kan give den bedst mulige rådgivning og bedste opsætning, som opfylder dine KPI’er. Vi sørger for at udvælge de helt rigtige kampagneformater og holder løbende tæt opsyn med kampagnernes performance, optimerer på baggrund af data og sikrer dig den bedst mulige ROAS (Return On Ad Spend).

Instagram

Danskernes brug af Instagram har været støt stigende siden platformens lancering i 2010, og er din målgruppe med på bølgen, bør du også være det.
Da brugerens feed udelukkende består af billeder og videoer har du da muligheden for at ramme din målgruppe med flotte visuelle produktbilleder, stemningsbilleder eller andet grafisk materiale. Du kan tilmed tagge produkter fra dit produktfeed og sende brugeren direkte mod en konvertering.
Instagram er ejet af Facebook, hvilket betyder at du har samme gode muligheder for dybdegående segmenteringer og målretninger, så du er sikker på, at dit budget bliver brugt på den helt rigtige måde. Du kan tilmed køre kampagner, der kører på tværs af Facebook og Instagram og automatisk opnå visninger dér, hvor kampagnen performer bedst.

LinkedIn

Hos IMPACT Extend hjælper vi dagligt B2B virksomheder med at markedsføre sig på verdens største professionelt orienterede sociale medie. På Linkedin har man muligheden for at målrette sin annoncering mod blandt andet jobtitler, industrier, grupper og meget andet. Derfor har B2B virksomheder en unik mulighed for at målrette annonceringen mod de industrier og beslutningstagere som er gældende for virksomhedens specifikke produkt eller ydelse.

Vil du vide mere
om Social Media Marketing?

Kontakt Kent, han brænder for at fortælle dig meget mere om vores Social Media Marketing.

Kent Lyager Laursen, Head of Traffic